Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Καλώς με βρήκατε!


Θυμάστε αυτή την διαφήμιση της πασίγνωστης τεκίλα...(δεν είμαστε πούστηδες λογοκλόποι ούτε κάνουμε γκρίζα διαφήμιση!)...που ήταν ο τύπος στο γραφείο του μιλούσε το αφεντικό και εκείνος σκεφτόταν την προηγούμενη slightly S&M - drunken βραδιά που είχε περάσει με την καθωσπρέπει τύπισσα από το νομικό τμήμα που τον κοιτάει με ύφος "σκάσε μαλάκα θα μας κάψεις και δεν θα μπούμε καν στο ταμείο ανεργίας"?
Ε έτσι νοιώθω σήμερα...μετά την π-σ-κ-δ που πέρασα, με το ζόρι θυμάμαι το ονομά μου ή πως να σηκώνω το τηλέφωνο στο γραφείο και να βγάζω κάτι παραπάνω από άλαλες μεθυσμένες κραυγές ενώ θυμάμαι μέχρι και τι τραγούδι έπαιζε όταν κατέβαζα την 5η Duvel στην γαμάτη μπυραρία που άνοιξε στην περιοχή μου!
Cheers!
πι ες: "Sam, this is the beggining of a beautiful friendship"!

5 σχόλια:

melancholic είπε...

αν δεν έχει φύγει και την επόμενη, εμένα μου μένει ένα χαζογέλιο. έτσι θυμάμαι τουλάχιστον, έχω καιρό (να πιω τόσο). καλά τι γίνεται, πού πάμε, παντού μπυραρίες ανοίγουν;

melancholic είπε...

α, και εγώ είμαι ο ένοχος που έκανε τα σχόλια αναδυόμενο (<-- χρειάστηκε 10 δοκιμές για να βρω πως είναι με 'υ') παράθυρο. Είναι ενοχλητικό να πατάς στα σχόλια και να ξαναπαίζει το ίδιο κομμάτι ("σκάστε ρε!"). Μιλάω εκ μπύρας

zatzo είπε...

XA! KOOL p-s-k-d pou dikaiologei apolyta thn eisodo sou se ayto to katestrameno blog!!! "Welcome (back) to the fight. This time I know our (drunk) side will win".

Den mas eipes omws, ti tragoudi epaize sthn 5h duvel???

p.s. "Louis, this is . . ." , ok ok eimai spastiskos!

Unknown είπε...

melancholic καλύτερα να ανοίγουν μπυραρίες παρά σουβλατζίδικα!

zatzo και έχουν πολλά π-κ-σ-δ να ακολουθήσουν!φυσικά και θυμάμαι έπαιζε φιλαράκι dj και κάθε φορά που με βλέπει παίζει το i believe in miracles-των ramones! εσύ παιδί μου πρέπει να είσαι drunk 24/7!!

loco zardinero είπε...

Kalws mas vrikes Stilvi.. !