Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Μη μου τη μέρα τάραττε




Ο Homo sapiens εμφανίστηκε στη γη πριν 200.000 χρόνια και έλαβε την πιο ολοκληρωμένη του μορφή πριν 50.000 χρόνια. Αν θεωρήσουμε ότι ένας μέσος άνθρωπος μιας πιο αναπτυσσόμενης κοινωνίας ζει 75+ χρόνια και κάνουμε τις πράξεις μας, θα καταλήξουμε στο ότι ο κάθε ένας από εμάς διεκδικεί το 0,15% της ανθρώπινης ιστορίας. Εσείς που είστε πιο έξυπνοι από εμένα καταλαβαίνεται ότι μιλάμε για ένα πολύ πολύ μικρο κομμάτι από την πίτα της ιστορίας. Ας αρχίσουμε... και εσείς ρε μαλάκες με τα ΔΝΤ σας, με τα βατοπέδια σας, με τις SIEMENS σας, με τους μαυροφορεμένους ρασοφόρους σας(κάποτε διέδιδαν το λόγο του Κυρίου και λέγονταν Ιερείς, τώρα διαδίδουν το χρήμα του εκάστοτε κυρίου και λέγονται ανιερείς) θέλετε να γεμίσετε τη κομματάκι από τη πιτούλα μου με σκατά? Σκατά στα μούτρα σας! Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει.. δεν είναι οτι μας γαμάτε απ όλες τις πάντες.. θέλετε να το βουλώνουμε κι όλας. Κατασκευάζεται έναν "ελεγχόμενο ταξικό πόλεμο" για να έχουμε κάτι να ασχολούμαστε! Φορτηγατζήδες εναντίον όλων, βενζινάδες εναντίον όλων, ένστολοι εναντίον όλων, μέσα μαζικής μεταφοράς εναντίον όλων, αγρότες εναντίον όλων!! Όλοι εναντίον όλων και όλα καλά?! Όλα αυτά είναι άσχημα.. το χειρότερο κατά την άποψη μου είναι ότι μου κόβετε την ελπίδα και βάζετε βαρίδια στα όνειρα μου. ΚΆΤΩ τα χέρια σας από το 0,15 μου, ουστ!

1 σχόλιο:

zatzo είπε...

oi praxeis sou einai dynaton na odhghsoun sthn aytoktonia . . .