Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

Άννα, δεν ήμουνα εγώ για αεροπλάνα . . .

Δεν έχω χρόνο για ένα καλό post. Φτιάχνω βαλίτσες αυτή τη στιγμή. Συγχωρήστε με. EastCoastDrinkLovers οι δύο εβδομάδες πέρασαν ΠΟΛΥ γρήγορα και σήμερα πρέπει να παλέψω με τις ανταποκρίσεις. Στείλτε μου θετική ενέργεια και την αγάπη σας. Σας υπόσχομαι ενδιαφέρον post αντάξιο των προσδοκιών σας με αγγλική, πλέον, I.P. όταν φτάσω (ή το αργότερο τις επόμενες μέρες). Αυτά για την ώρα stay tuned.

Ειλικρινά και Ολοκληρωτικά δικός σας,
Zatzo

Υ.Γ. Το soundtrack της φυγής μου δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το Marathon Man του "συμπολίτη" μου Ian Brown (Το άκουγα συνεχώς χθες κατά την επιστροφή μου σπίτι και συνεχίζω και σήμερα στο ίδιο mood).

3 σχόλια:

loco zardinero είπε...

Καλό ταξίδι φίλε Zatzo...! Μanchester callin!

zatzo είπε...

Γαμώ την lufthansa!!! Αγνοείται η βαλίτσα μου . . . Και σκεφτόμουν ο μαλάκας, όταν πρόλαβα την ανταπόκριση, "άρχοντας, μια χαρά κτλ". Πούστηδες Γερμανοί!!!

melancholic είπε...

marathon