Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ vol.8

Προς Ιαν Ρομπινσον
Φιλε μου δεν μπορουσα να σου μιλησω τοσο καιρο,υπηρχε σοβαρος λογος!Ελπιζω την ωρα που θα διαβαζεις το μυνημα μου να ειμαστε και οι δυο ζωντανοι.Τα πραγματα ειναι πολυ σοβαρα!Η Λε'ι'λα δεν ειναι αυτη που νομιζεις,ουτε το πραγματικο της ονομα δεν ξερεις!Η Λε'ι'λα ειναι μελος της Διεθνους Τρομοκρατικης Οργανωσης και σε προσεγγισε για συγκεκριμενο λογο!Ειχε σχεση και με αλλο μελος της εταιρειας για τον ιδιο λογο.Τους συναντησα τυχαια ενα βραδυ μαζι.Εψαξα πληροφοριες για αυτην και δεν βρηκα τιποτα με το ονομα Λε'ι'λα Σαντερς.Με εβαλε σε υποψιες και προσπαθησα με μια φωτογραφια της να βρω τα πραγματικα στοιχεια της.Μου πηρε λιγο χρονο αλλα ανακαλυψα την αληθεια.Εκανα το λαθος να της ζητησω να βρεθουμε για να της πω οτι ξερω ποια ειναι πραγματικα.Με απειλησε και μου ειπε να μη σου πω τιποτα αν θελω να ζησω!Δεν μπορω να το κραταω αλλο μεσα μου.Νιωθω οτι με παρακολουθουν.Παρακατω σου χω την αληθινη της ταυτοτητα.Ελπιζω να πανε ολα καλα και να σε ξαναδω.Μακαρι να τα ξαναπουμε παλιοφιλε...

Ονομα:Cornelia
Επωνυμο:Van Gaden
Εθνικοτητα:Dutch
Ημερομηνια γεννησης:12/04/76
Τοπος γεννησης:Nijmegen,Netherlands
Πατρωνυμο:Hendrik Van Gaden

Υ.Γ. Μολις διαβασεις το μηνυμα αντεγραψε τα στοιχεια της ταυτοτητας της και επειτα διεγραψε το οπωσδηποτε!
....to be continued...

1 σχόλιο:

zatzo είπε...

Okie dokie! Τώρα αρχίζει η πραγματική δράση!